De
uitdaging

Al ruim 130 jaar is Niens een begrip in Maasbree en omgeving op het gebied van horeca. Vanuit de kernwaarden kwaliteit, service en no-nonsense heeft het bedrijf zich ontwikkeld door de jaren heen, met het veelzijdige horecabedrijf dat er nu staat als resultaat. Na jaren van de bekende uitstraling vonden eigenaren Roy en Yvonne het in 2018 tijd voor een moderne en eigentijdse look. Het nieuwe Niens was geboren.

Bij de nieuwe uitstraling hoort natuurlijk ook een nieuwe passende bedrijfswebsite. Bij KIWI hebben we ons gericht op de ontwikkeling van de nieuwe maatwerk website.

De
oplossing

We kregen de opdracht om een moderne bedrijfswebsite te ontwikkelen die aan zou sluiten op het volledig nieuwe bedrijfsconcept en de Niens-gedachte, waarin vertrouwd en gezellig centraal blijft staan.
De verouderde website van het bedrijf miste de moderne en eigentijdse look waarnaar ze op zoek waren. De nieuwe website moest dit probleem voor ze oplossen. In samenwerking met de designer van het project hebben we een sprekende website neergezet die naadloos aansluit op het nieuwe concept van het horecabedrijf.